U mercatu di neodimiu ghjunghjerà à 3,4 miliardi di dollari in u 2028

Sicondu a ricerca di i rapporti di i media americani, per u 2028, u mercatu globale di neodimiu hè previstu di ghjunghje à 3,39 miliardi di dollari americani.Hè previstu di cresce à una crescita annuale composta di 5,3% da 2021 à 2028. A dumanda di prudutti elettrici è elettronichi hè prevista per cuntribuisce à a crescita à longu andà di u mercatu.

I magneti di neodimiu sò usati in diversi prudutti elettronichi di cunsumatori è di l'automobile.I prudutti cum'è l'inverter per l'aria condizionata, lavatrici è asciugatrici, frigoriferi, laptops, computers, è diverse sona di campu necessitanu tutti i magneti permanenti per funziunà.A pupulazione emergente di a classe media pò guidà a dumanda di questi prudutti, beneficiendu cusì a crescita di u mercatu.

L'industria di a salute hè prevista di furnisce i fornitori di u mercatu cù novi canali di vendita.I scanners MRI è altri equipaghji medichi necessitanu materiali di neodimiu per ottene.Sta dumanda hè prubabilmente duminata da i paesi di l'Asia-Pacificu cum'è a Cina.Hè previstu chì a parte di neodimiu utilizata in u settore sanitariu europeu diminuirà in i prossimi anni.

In quantu à i rivenuti da 2021 à 2028, u settore di l'usu finale di l'energia eolica registrarà a più rapida crescita annuale composta di 5,6%.L'investimentu di u guvernu è privatu per prumove a stallazione di a capacità installata di energia rinnuvevule pò esse un fattore di crescita chjave per u settore.Per esempiu, l'investimentu direttu straneru di l'India in l'energia rinnuvevule hè cresciutu da 1,2 miliardi $ in 2017-18 à 1,44 miliardi $ in 2018-19.

Parechje cumpagnie è circadori sò attivamente travagliendu in u sviluppu di a tecnulugia di riciclamentu di neodimiu.U costu attuale hè altu, è l'infrastruttura per riciclà stu materiale criticu hè in u stadiu di sviluppu.A maiò parte di l'elementi rari, cumpresu u neodimiu, sò perditi in forma di polvere è fraccioni ferrosi.Siccomu l'elementi di a terra rara conta solu una piccula parte di i materiali di scarti elettroni, se u riciclamentu hè necessariu, i circadori anu bisognu di truvà ecunumie di scala.

Divisu per applicazione, a quota di volumi di vendita di magneti in 2020 serà grande, superendu u 65,0%.A dumanda in questa zona pò esse duminata da l'industria automobilistica, di l'energia eolica è di i terminali elettronici.

In quantu à l'applicazioni finali, u settore di l'automobile dominarà u mercatu cù una parte di rivenuti di più di 55,0% in 2020. A dumanda di magneti permanenti in i veiculi tradiziunali è elettrici hè guidatu a crescita di u mercatu.A pupularità crescente di i veiculi elettrici hè prevista per esse a forza motrice principale in questu segmentu.

A parte di l'usu finale di l'energia eolica hè prevista per vede a crescita più veloce in l'aspettattivi.L'attenzione globale nantu à l'energia rinnuvevuli hè prevista per prumove l'espansione di u settore di l'energia eolica.

A regione Asia-Pacificu hà a più grande parte di i rivenuti in 2020 è hè prevista a crescita più veloce durante u periodu di previsione.L'aumentu di a produzzione di magneti permanenti, accumpagnata da l'industria finale in crescita in Cina, Giappone è India, hè prevista per aiutà u mercatu regiunale à cresce durante u periodu di previsione.


Tempu di Postu: 10-Jan-2022

Cercate i prudutti chì avete bisognu

Attualmente, pò pruduce magneti NdFeB sinterizzati di diversi gradi, cum'è N35-N55, 30H-48H, 30M-54M, 30SH-52SH, 28UH-48UH, 28EH-40EH.