Nova Tendenza di Sviluppu di Ndfeb Magnet

L'entusiasmu di i veiculi d'energia nova hà injected nova vitalità in i membri di a catena industriale.

Sicondu un rapportu di ricerca da Cerui, a pruduzzione di l'automobile di a Cina hà da ghjunghje à 35 milioni in u 2025, di quale i veiculi di l'energia nova cuntaranu più di 20% di a pruduzzione totale di l'automobile è e vendite, righjunghjendu 7 milioni.

Ch'ella sia un veiculu tradiziunale di carburante o un novu veiculu d'energia, per ottene u risparmiu d'energia, u pesu ligeru, a piccula dimensione è l'altu rendiment, l'intruduzioni di micro-motori di risparmiu d'energia d'alta efficienza hè unu di i percorsi chjave.

U capu di l'analista di strategia di Yuekai Securities Research Institute hà dettu chì u mercatu domesticu per i mutori d'alta efficienza era circa 10%.I micromotori d'alta efficienza è di risparmiu d'energia chì eranu una volta scunnisciuti ponu esse aduprati per ottene un "grande turnu".

U magnetu di boru di ferru di neodimiu hè u materiale chjave per i mutori d'alta efficienza di risparmiu d'energia.

U Magnet NdFeB hè un cristallu tetragonal cumpostu di neodimiu, ferru è boru (Nd2Fe14B), in quale u neodimiu conta da u 25% à u 35%, u ferru da u 65% à u 75%, è u boru hè circa 1%.Hè u materiale di magnete permanente di terra rara di terza generazione, è hà un rendimentu eccellente in coefficienti di "proprietà magnetichi" cum'è coercitività intrinseca, produttu di energia magnetica è rimanenza, è hè un "re magnetu" meritatu.

Attualmente, in u mercatu di l'applicazioni downstream di magneti NdFeB d'alta prestazione, l'energia di u ventu occupa una grande proporzione di a quota di mercatu.Cù u rapidu sviluppu di i veiculi di l'energia nova, l'applicazione di i magneti NdFeB in i mutori micro-speciali di l'automobile hè stata continuamente promossa, è a dumanda di magneti NdFeB d'alta prestazione in u campu di i veiculi di l'energia nova è i pezzi di l'auto sploderà.


Tempu di Postu: 10-Jan-2022

Cercate i prudutti chì avete bisognu

Attualmente, pò pruduce magneti NdFeB sinterizzati di diversi gradi, cum'è N35-N55, 30H-48H, 30M-54M, 30SH-52SH, 28UH-48UH, 28EH-40EH.